Fleksibilnije no ikad – nove konfiguracije sjedala
Obitelj modela Multivan oduševljava obitelji, rekreativne sportaše i zaposlene osobe već dugi niz desetljeća. Posebno je omiljen njegov putnički prostor osmišljen do najmanjeg detalja. U novom Multivanu dodatno je povećana njegova varijabilnost, fleksibilnost i funkcionalnost. Potpuno ravna podnica čini idealnu osnovu za pojedinačna sjedala koja se prvi put serijski ugrađuju. U kombinaciji s čvrstim srednjim vodilicama koje se protežu do cockpita otvaraju se mogućnosti namještanja sjedala koje ste dosad mogli samo sanjati.
Opušteno putovanje u smjeru vožnje
5 sjedala
5 sjedala s prevjesom
7 sjedala
7 sjedala s prevjesom
5 sjedala
5 sjedala s prevjesom
7 sjedala
7 sjedala s prevjesom
Linija opreme Multivan serijski je opremljena s pet komfornih pojedinačnih sjedala. Za linije Life i Style ukupno postoji sedam mjesta za sjedenje. Svako sjedalo u putničkom prostoru može se pojedinačno preklopiti, gurnuti u definirano područje i lako izvaditi zahvaljujući masi koja je manja za oko 25 %. Iz toga proizlaze brojne varijante namještanja sjedala. Tako primjerice možete ostvariti dodatno mjesto za prtljagu guranjem sjedala iz trećeg reda prema naprijed. Ako novi Multivan naručite sa serijskom konfiguracijom sjedala, zatezači pojaseva bočnih pojedinačnih sjedala bit će čvrsto povezani s karoserijom. Srednje sjedalo raspolaže integriranim automatskim sigurnosnim pojasom s tri pričvrsne točke i može se gurnuti bilo gdje u putničkom prostoru.
- Masa bočnog sjedala (ovisno o opremi): oko 23-29 kg
- Masa srednjeg sjedala (ovisno o opremi): oko 27-29 kg
Nasuprotan raspored1 – savršen za posao i djecu
Nasuprotan raspored1
Nasuprotan raspored1 s prevjesom
Nasuprotan raspored1
Nasuprotan raspored1 s prevjesom
Novi Multivan može se po želji naručiti s dva sjedala s integriranim pojasevima¹ za drugi red sjedala. Iz toga proizlaze brojne druge varijante sjedala, između ostaloga nasuprotno sjedenje. Oba sjedala s integriranim pojasevima¹ mogu se u samo nekoliko poteza izvaditi, okrenuti i fiksirati u sustav vodilica suprotno od smjera vožnje. Time se ostvaruju brojne prednosti upravo na dužim putovanjima za godišnji odmor ili u mobilnom uredu. Djeca se mogu međusobno igrati, a sastanak s kolegama može se brzo organizirati na otklopljenom višenamjenskom stoliću¹. I to na način na koji ste odavno naviknuli u Multivanu.
- Masa bočnog sjedala (ovisno o opremi): oko 23-29 kg
- Masa sjedala s integriranim pojasevima (ovisno o opremi): oko 27-29 kg
Dužina, visina, širina – dimenzije novog Multivana2
* Vrijednost se odnosi na Multivan s prevjesom
Multivan, Life, Style | Multivan, Life, Style s prevjesom* | |
---|---|---|
Dužina vozila u mm | 4.973 | 5.173 |
Dužina vozila s kukom za vuču u mm | 5.076 | 5.276 |
Širina vozila bez vanjskih zrcala u mm | 1.941 | 1.941 |
Širina vozila s vanjskim zrcalima u mm | 2.252 | 2.252 |
Visina vozila u mm | 1.907³ | 1.907³ |
Dužina prevjesa straga u mm | 897 | 1.097 |
Unutrašnja visina sa standardnim krovom u mm | 1.312 | 1.312 |
Unutrašnja visina s panoramskim staklenim krovom u mm | 1.346 | 1.346 |
Širina otvaranja kliznih vrata u mm | 931⁴ | 931⁴ |
Dužina podnice prtljažnika iza 1. reda sjedala u mm | 2.425 | 2.625 |
Dužina podnice prtljažnika iza 3. reda sjedala u mm | 461 | 661 |
Maksimalna širina prtljažnika u mm | 1.665 | 1.665 |
Maksimalna širina prtljažnika iza 3. reda sjedala u mm | 1.245 | 1.245 |
Širina između kućišta kotača u mm | 1.207 | 1.207 |
Površina utovarnog prostora iza 1. reda sjedala u m² | 3,3 | 3,5 |
Visina utovarnog ruba u mm | 580 | 583 |
Maksimalna širina stražnjeg otvora u mm | 1.312 | 1.312 |
Visina vozila s otvorenim stražnjim poklopcem u mm | 2.143 | 2.146 |
Minimalni promjer zaokreta u m | ca. 12,1 | ca. 12,1 |
Novi raznolik izbor pogona – od e-hibrida do dizela5
Novi Multivan dolazi s izborom pogona koji nikad nije bio raznolikiji. Uz još učinkovitije TSI i TDI⁵ motore prvi je put dostupan e-hibrid. Kombinacija snažnog turbobenzinskog motora i elektromotora bez lokalnih emisija pruža vam slobodu da prijeđete do 49 kilometara⁶ isključivo na električni pogon. Na dugim dionicama sustav automatski uključuje TSI motor - i time povećava doseg.
Novi Multivan odsad je dostupan s plug-in hibridnim pogonom¹. On vam u modusu na električni pogon omogućuje lokalnu vožnju kroz grad neutralnu u pogledu emisija CO2. Usto je zahvaljujući litij-ionskoj bateriji od 10,4 kWh (neto kapaciteta) doseg koncipiran tako da možete prijeći do 49 kilometara⁶ isključivo na električni pogon. Ako na putu ne pronađete slobodni agregat za punjenje, ni to neće biti nikakav problem. Na dužim dionicama motor na izgaranje automatski preuzima funkciju generatora. Pritom je najbolje da kod kuće napunite bateriju sa 100 % održivom strujom dobivenom iz obnovljivih izvora energije preko ID. Chargera⁷ kako biste sljedeći dan ponovno mogli krenuti na električni pogon.
1,4 l TSI e-hibrid (160 kW) EU6d: 6-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG; "Shift-by-Wire"; snaga (sustava): 160 kW (218 KS); maks. okretni moment (sustava): 350 Nm; ubrzanje 0-100 km/h: 9,0 s; najveća brzina: 192 km/h; maks. opterećenje prikolice: 1600 kg; veličina spremnika za gorivo: 45 l; kapacitet baterije (neto): 10,4 kWh; doseg (isključivo na električni pogon): 49 km6; snaga (e-motora): 85 kW; vrijeme punjenja pri 3,6 kW AC (0-100 %): 3,6 h
Oba TSI motora odlikuju se mirnim načinom rada, niskom potrošnjom i impozantnom snagom. I to upravo na onaj način na koji to očekujete od vozila na vrhunskoj razini.
1,5 l TSI motor (100 kW) EU6d: 7-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG; "Shift-by-Wire"; snaga: 100 kW (136 KS); maks. okretni moment: 220 Nm; ubrzanje 0-100 km/h: 12,2 s; najveća brzina: 182 km/h; maks. opterećenje prikolice: 1600 kg; veličina spremnika za gorivo: 60 l
2,0 l TSI motor (150 kW) EU6d: 7-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG; "Shift-by-Wire"; snaga: 150 kW (204 KS); maks. okretni moment: 320 Nm; ubrzanje 0-100 km/h: 9,0 s; najveća brzina: 200 km/h; maks. opterećenje prikolice: 2000 kg; veličina spremnika za gorivo: 60 l