(na 12% nagiba)
Svi putovi vode do cilja
Konstruiran za one za koje automobil mora moći više od same vožnje od točke A do točke B: novi Amarok predstavlja svestranost na četiri kotača. S modernom tehnologijom u vozilu suvereno će svladati vaše izazove: naime, ovaj snažni radoholičar dobro će se snaći na gotovo svakoj podlozi u svim vremenskim uvjetima. Njegov novi, jedinstveni dizajn pretvara ga u pravi magnet za oči gdje god da se pojavi. Doživite sada novi Amarok, uspješan spoj gospodarskog vozila i premium klase marke Volkswagen gospodarska vozila.
Ovo je dizajn
Snaga, suverenost i agilnost u gotovo svim okolnostima - to pretvara novi Amarok u Volkswagen gospodarsko pickup vozilo premium klase. Iz njegovih gena proizlazi offroad karakter, dok njegov dizajn naglašava izvanredne karakteristike svestranog vozila: od elegancije Amaroka Aventura pa sve do robusnosti Amaroka PanAmericana - vanjski dizajn nudi istaknute razlike kod svake od pet linija opreme. Od različitih rešetki hladnjaka pa sve do novodizajniranih ukrasnih ili sportskih šipki te stepenica: novi Amarok ispunit će gotovo svaku želju.
Ovo je offroad
Po čemu je novi Amarok pravo čistokrvno offroad vozilo? Zahvaljujući novoj tehnologiji, većem broju modusa vožnje, zračnih jastuka te više od 25 sustava potpora on nudi bolja terenska svojstva od njegova prethodnika. Offroad karakteristike uvelike su proširene osobito kod karoserije, voznog postroja te varijanti motora i mjenjača, i to od promijenjenih dimenzija pa sve do znatno veće dubine uranjanja. Veliki vanjski kutovi nagiba i veći razmaci od tla pobrinut će se za veću prikladnost za terenske vožnje. Ukratko: više offroad kvaliteta, više offroad osjećaja - jednostavno više Amaroka.
Ovo je svestranost
Bilo premještanje materijala, povlačenje tereta ili vožnja na neprohodnom terenu. Bilo u gradu, u ruralnim predjelima ili na terenu. Bilo kao osnovna verzija Amaroka ili kao Amarok Aventura - novi Amarok nudi pravu svestranost. Pritom je novi Amarok u odnosu na svog prethodnika dorastao u više pogleda. Zahvaljujući mnoštvu novih značajki ovaj model pruža još veću pripravnost uz intenzivnije opterećenje. Na primjer kuka za vuču s opterećenjem prikolice do 3,5 t: ona je sada raspoloživa za sve automatske mjenjače. Ili teretna površina: ona nudi dovoljno prostora između kućišta kotača za poprečno utovarenu euro paletu, koja se može vezati stabilnim ušicama. To i još mnogo toga pretvara Amarok u iznimno svestrano gospodarsko vozilo. Zahvaljujući novoj komfornoj opremi, više od 25 sustava potpora, zračnim jastucima i brojnim paketima vanjske opreme ovaj će se pickup dokazati i kod prijevoza osoba i kod transporta tereta. Bilo u urbanom okruženju ili izvan prometnih ruta.
Od osnovne do premium opreme: evidentno Amarok!
Novi Amarok marke Volkswagen gospodarska vozila pobrinut će se za to da vam radovi budu još ugodniji - barem u pogledu svega što se tiče mobilnosti i transporta. Naime, u sklopu serijske i dodatne opreme novi Amarok pruža prvoklasnu udobnost u kombinaciji s inteligentnim infotainmentom i modernim sustavima potpora za vozača - u daleko većem opsegu od prethodnog modela. Otkrijte ovdje samo neke od brojnih premium značajki.
Ovo je Amarok. Novi pickup marke Volkswagen gospodarska vozila.
Novi Amarok iz temelja je nanovo razvijen. Svojom modernom tehnologijom i novooblikovanim dizajnom on kombinira uobičajenu robusnost s novim komforom iz premium segmenta. Njegova svestranost čini ga posebnim - a svestranost ćete također pronaći u brojnim dodatnim funkcijama i paketima opreme. Tako vam se otvara još više mogućnosti kako biste pronašli svoje željeno vozilo.
Jednako praktični kao što su i važni: sustavi potpora za vozača
Novi Amarok iz temelja je nanovo razvijen. Svojom modernom tehnologijom i novooblikovanim dizajnom on kombinira uobičajenu robusnost s novim komforom iz premium segmenta. Njegova svestranost čini ga posebnim - a svestranost ćete također pronaći u brojnim dodatnim funkcijama i paketima opreme. Tako vam se otvara još više mogućnosti kako biste pronašli svoje željeno vozilo.
Komforni sustavi potpora
Može vas tijekom parkiranja zvučno upozoriti na prepoznate prepreke u prednjem i stražnjem dijelu¹⁴ te vam vizualno na zaslonu prikazati razmak od prepreka.
Potpora zadržavanja vozila na voznom traku objedinjuje razne komponente i obuhvaća upozorenje kod napuštanja voznog traka, pomoć pri zadržavanju vozila na voznom traku i sustav prepoznavanja umora. Ona može¹⁴ uz pomoć višenamjenske kamere prepoznati vlastiti vozni trak i na brzini većoj od 60 km/h korigirati nenamjerno napuštanje voznog traka regulacijom kontraupravljanja. Istovremeno će upozoravajući zvuk i napomena u višenamjenskom pokazivaču upozoriti vozača na to.
Može se automatski pridržavati ograničenja brzine, primjerice tijekom prolaska pokraj privremenih radova na cesti, te nakon ukidanja ograničenja ponovno ubrzati na prvobitno namještenu brzinu¹⁴.
Može¹⁴ pomoći u održavanju pravilnog razmaka od vozila ispred te u ponovnom kretanju vozila nakon kratkog mirovanja tijekom zastoja ili u gradskom prometu. Dok je za automatske mjenjače raspoloživ ACC+ koji može u potpunosti zaustaviti vozilo, ručni mjenjači raspolažu klasičnim sustavom ACC. Ovdje pri kočenju treba pravodobno ubaciti u nižu brzinu kako se motor ne bi isključio.
Potpuno automatska potpora upravljanja pri parkiranju pruža vam podršku tijekom ulaska i izlaska iz parkirnog mjesta¹⁴. Ona može izvršiti parkiranje na bočnim parkirnim mjestima u više poteza. Nakon ubacivanja u stupanj za vožnju unatrag vozilo samostalno preuzima upravljanje. Vozač samo mora pritiskati papučicu gasa i kočnicu, nadzirati postupak parkiranja i event. izvršiti regulaciju. Ona također može pomoći pri izlasku iz parkirnog mjesta vožnjom unatrag. Ako vozač tijekom kritičnog približavanja vozila ne reagira na upozoravajući zvuk, uslijedit će regulacija kočenja.
Potpora kočenja u nuždi koja u Europi dolazi u sklopu serijske opreme uvijek se isporučuje zajedno sa City funkcijom kočenja u nuždi, potporom za izbjegavanje prepreka i potporom za skretanje. "Front Assist" u smjeru vožnje putem senzora može registrirati pješake, bicikliste i vozila te vozača upozoriti na prepoznate opasne situacije¹⁴. Ako vozač ne reagira pravodobno, može se izvršiti automatsko kočenje u nuždi te u kritičnim situacijama može uslijediti manevar izbjegavanja prepreke¹⁴. Sustav potpore može prepoznati kada predstoji mogući sudar i reagirati tako što će aktivirati kočnice kako bi usporio vozilo prije naleta ili ga zaustavio do mirovanja kako bi u najboljem slučaju spriječio sudar¹⁴.
Pri skretanju s uključenim žmigavcem potpora za skretanje nadzire prelazak na lijevi vozni trak te u kritičnim situacijama može zaustaviti vozilo do mirovanja¹⁴.
Sustavi potpora koji pružaju podršku u vožnji
Preko kamere u vjetrobranskom staklu kontinuirano se analiziraju promet ispred vozila i promet iz suprotnog smjera¹⁴. Light Assist će od određene brzine automatski uključiti duga svjetla. Opcijska "IQ.Light" matrix LED glavna svjetla optimalno osvjetljavaju kolnik i rub kolnika. Ako vam ususret dolazi vozilo, "Dynamic Light Assist"¹⁴ ¹⁹isključit će pojedine svjetlosne snopove u području oko vozila iz suprotnog smjera. Time se jačina dugih svjetala samo malo smanjuje, a prebacivanje između dugih i kratkih svjetala postaje suvišno. Čim vozilo prođe pokraj vas, duga će svjetla ponovno zasvijetliti u svojoj punoj jačini.
Ako je vaš Amarok opremljen opcijskim "IQ.Light" matrix LED glavnim svjetlima, nećete profitirati samo vi nego i vozila iz suprotnog smjera. "IQ.Light" matrix LED glavna svjetla imaju duga svjetla koja se mogu dinamično isključiti i statično svjetlo za skretanje te donose povećanje komfora zahvaljujući poboljšanju osvjetljenja neposrednog područja tijekom vožnje unatrag¹⁴.
Area View vozaču omogućava pogled sa svih strana oko vozila, koji može osobito pomoći tijekom manevriranja ili parkiranja. Može se odabrati nekoliko prikaza četiriju kamera sa svih strana vozila - uključujući prikaz od 360° odozgo na vozilo.
Antiblokadni sustav može spriječiti blokiranje kotača u slučaju kočenja i tako očuvati sposobnost upravljanja.¹⁴ Elektronički program stabilizacije može spriječiti podupravljanje ili preupravljanje ciljanim kočenjem pojedinih kotača.¹⁴
Može registrirati pad koncentracije vozača te ga upozoriti zvučnim signalom i vizualnom preporukom za stanku u kombiniranom instrumentu u trajanju od pet sekundi¹⁴. Ako vozač ne napravi stanku u sljedećih 15 minuta, upozorenje će se jednom ponoviti.
Informira vozača prije i tijekom vožnje o aktualnom tlaku u gumi te ga može upozoriti u slučaju gubitka tlaka¹⁴. U svakom se kotaču nalaze senzori koji pomoću radiosignala pružaju informacije o tlaku i temperaturi.
Na temelju sustava prepoznavanja prometnih znakova upozorava na to da vozač ulazi na autoput s pogrešne strane¹⁴.