(na 12% nagiba)
Maks. doseg prema WLTP-u:7
oko 420 km
Vrijeme punjenja od 5 % do 80 %:8
oko 30 min.
Cjelovito osmišljena: moderna e-mobilnost u pristupu od 360°
Klimatske promjene stavljaju okoliš, prirodu i društvo pred ogromne izazove. Zato
stojimo iza Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama i postavljamo si ambiciozne
ciljeve. Želimo postati poduzeće koje će biti neutralno u pogledu emisija CO₂ do
2050. godine i preuzimamo odgovornost za kompletan udio u lancu vrijednosti naših
vozila. Naime, samo sveobuhvatno održivim postupanjem možemo postići naše ciljeve.
Zbog toga ćemo u okviru našeg pristupa e-mobilnosti od 360° pokušati svaku
sastavnicu prebaciti na ugljičnu neutralnost - od opskrbnog lanca i vađenja
sirovina preko proizvodnje i korištenja proizvoda pa sve do recikliranja.
Primjerice kod novog modela ID. Buzz Cargo: on je prvi transporter marke Volkswagen
gospodarska vozila koji je iz temelja koncipiran kao e-vozilo - od prve skice pa
sve do posljednjeg detalja. Stoga vam ID. Buzz Cargo nećemo isporučiti samo
neutralno u pogledu emisija CO₂¹ nego ćete ga i vi voziti bez lokalnih emisija
CO₂. Za korištenje službenih vozila ID. Charger Pro² nudi se kao odgovarajući,
opcijski wallbox za kućnu upotrebu. Ako se usto ID. Buzz Cargo puni strujom
dobivenom iz obnovljivih izvora energije ili preko fotonaponskog sustava u
kompleksu tvrtke, putovat ćete ekološki osviješteno. Tako će novi električni
transporter promijeniti naše poduzeće i našu mobilnost - na održiv način.
Baterije i recikliranje: pouzdano, dugovječno, održivo
Dulji intervali inspekcijskog servisa, manje odlazaka u servisnu radionicu i niži troškovi održavanja: za razliku od motora na izgaranje elektromotorima nije potrebno održavanje. Naime, nema dijelova podložnih trošenju, primjerice zupčastog remena, a nema ni zamjene ulja. Budući da su moderna e-vozila poput novog modela ID. Buzz Cargo koncipirana za dugotrajan rad, brojni potencijalni kupci često imaju samo jedno pitanje: koliko traje baterija? S novim modelom ID. Buzz Cargo birate visoku kvalitetu. Za njegovu litij-ionsku visokonaponsku bateriju jamčimo vam iskoristiv neto sadržaj energije od najmanje 70 % u trajanju od osam godina ili do 160.000 prijeđenih kilometara⁵. Baterija impresionira velikom gustoćom energije i snage. K tomu je izrazito otporna na cikluse punjenja i pražnjenja, odlikuje je malo samopražnjenje i ne zahtijeva održavanje.
Međutim, čimbenici poput količine i vrste postupaka punjenja (AC/DC), uvažavanja granica punjenja i temperatura okoline utječu na njezin vijek trajanja. To će kroz vrijeme zasigurno dovesti do gubitaka u pogledu dosega. Što, međutim, ne znači da se stare baterije bacaju. Naprotiv: vi možete u velikoj mjeri dati svoj doprinos i učiniti našu cjelovitu strategiju još održivijom. Ovdje je primjerice riječ o takozvanom drugom životu baterije, kod kojega se baterije nakon prvog životnog ciklusa u vozilu upotrebljavaju kao spremnici struje. Paralelno s time nastojimo reciklirati velik udio sirovina. Tako se već danas u našem pilot-postrojenju u tvornici u Salzgitteru može dobiti natrag do 97 posto sirovina za baterije, primjerice nikal, bakar i litij.