Izbornik
Zatvoriti izbornik

Ovo je Amarok. Novi pickup marke Volkswagen gospodarska vozila. Tehnički podaci o novom Amaroku

Ovo je Amarok. Novi pickup marke Volkswagen gospodarska vozila. Tehnički podaci o novom Amaroku

Novi je Amarok pravi magnet za oči u mnogim područjima. Čak i kada je riječ o brojkama, dimenzijama i podacima o snazi.

Cijena od (uključujući PDV)
55.794
Cijena od (bez PDV-a)
41.028
Snaga motora (kW)
151 - 177
kW
Snaga motora (PS)
207 - 240
KS
Potrošnja goriva
8,8 - 10,2
l/100 km
CO₂-emisije
0 - 267
g/km
Vučno opterećenje
(na 12% nagiba)
3.200
kg
Nosivost do
924
kg

Sad je stvarno porastao

Već smo puno rekli o ekskluzivnom dizajnu Volkswagen gospodarskih vozila - ali do promjene nije došlo samo u pogledu markantnih linija i širih linija u razini ramena nego i primjerice u pogledu dužine. Ona je porasla za 96 mm na 5.350 mm, visina se povećala za 54 mm na 1.884 mm, a međuosovinski razmak za dobrih 173 mm na sadašnjih 3.270 mm. A širina? Ona bez vanjskih zrcala iznosi 1.910 mm, a s vanjskim zrcalima 2.208 mm. 

Tehnički podaci

Dužina vozila u mm 5.350
Širina vozila bez vanjskih zrcala / s vanjskim zrcalima u mm 1.910/2.208
Visina vozila u mm 1.884
Međuosovinski razmak u mm 3.270
Maks. opterećenje prikolice u kg 3.500
Dimenzije teretnog prostora (DxŠxV) 1.651 x 1.584 (1.227 između kućišta kotača) x 525
Promjer zaokreta u m 12,93

Euro palete, veće statično krovno opterećenje

Poziva na utovar: u novom Amaroku na teretnoj površini između kućišta kotača ima dovoljno prostora za poprečno utovarenu euro paletu, koja se može vezati na stabilnim ušicama. Pitate se koliku vučnu silu posjeduju ušice? 400 kg! A kad već govorimo o težini: još jednu novost predstavljaju dinamično krovno opterećenje od 85 kg i statično krovno opterećenje od 350 kg. Nikad prije nije bilo moguće podići šator na ljepšoj podlozi. Još nemate šator? Onda je vrijeme da posjetite našu trgovinu dodatne opreme.

Opterećenje prikolice i osiguranje transporta

Opterećenje prikolice do čak 3,5 t odsada je moguće kod svih automatskih mjenjača. Na teretnoj površini, čiji je stražnji poklopac sad integriran u centralnom zaključavanju¹, ušice za vezanje tereta mogu izdržati opterećenje do 400 kg. A pokrivka teretnog prostora sada je dostupna i u električnoj izvedbi: kao izvlačna pokrivka kojom se može upravljati preko tipke u unutrašnjosti, tipke u Cargo kutiji ili preko ključa vozila. 

Novi motori, novi mjenjači, novi modusi vožnje

Novi Amarok opremljen je učinkovitim motorima od 125 kW/170 KS i 405 Nm do 177 kW/240 KS i 600 Nm. Kod mjenjača možete birati od 6-stupanjskog ručnog mjenjača pa sve do 10-stupanjskog Shift-by-wire automatskog mjenjača, potom između dvaju različitih sustava 4MOTION, između uključivog pogona na sve kotače s tri vrste pogona i vrhunske verzije s četiri vrste pogona. Novi modusi vožnje raspoloživi su za sve modele, samo u različitom broju.

Tri motora

Snaga i izdržljivost, miran rad i učinkovitost: motor Amaroka mora ponešto i znati - ali isporučiti mora svakako veliku snagu. Stoga na raspolaganju stoje sveukupno tri agregata: jedan 4-cil. dizelski motor sa 125 kW/170 KS i 405 Nm (kao ručni mjenjač), jedan 4-cil. dizelski motor sa 151 kW/205 KS i 500 Nm (kao ručni ili automatski mjenjač) i jedan 3,0 l V6 dizelski motor kao automatski mjenjač sa 177 kW/240 KS i 600 Nm. 

Dvije vrste mjenjača

Ručni ili automatski mjenjač? Kod modela Amarok Life i Amarok Style izbor je na vama, dok Amarok PanAmericana i Amarok Aventura serijski dolaze s 10-stupanjskim automatskim mjenjačem sa Shift-by-wire tehnologijom. Osnovna verzija novog Amaroka dolazi isključivo s ručnim mjenjačem.

Šest modusa vožnje

Neovisno o tome krećete li na put s uključivim ili stalnim pogonom na sve kotače: do šest uključivih modusa vožnje pomoći će vam da suvereno upravljate vozilom u gotovo svim mogućim situacijama. Tako vam ovisno o modelu uz već poznate moduse vožnje "Normal" i "Eco" na raspolaganju stoje i modus "Sklisko" za asfaltirane ceste prekrivene ledom ili snijegom te "Pijesak" za pjeskovite ceste ili ceste prekrivene dubokim snijegom. Modus vožnje "Blato / udubljenja kolnika" pruža vam podršku na blatnjavim ili izbrazdanim terenima, dok vam modus "Teret/prikolica" pomaže kod svega što morate vući.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim