NEFZ i WLTP.

Novo ispitivanje predviđa promijenjen ciklus vožnje i strože ispitne parametre, među ostalim i duži vremenski period mjerenja i veću maksimalnu brzinu. Pregled novosti:

Nakon pokretanja nezagrijanog motora na ispitnim se valjcima mjere četiri brzinska područja: do 60, do 80, do 100 i preko 130 km/h. Unutar tih faza vozilo se neprestano ubrzava i koči. Maksimalna brzina tako je za 10 km/h veća nego kod NEFZ ciklusa. Osim toga je sa cca. 47 km/h znatno viša i prosječna brzina (ranije cca. 33 km/h). U ispitnoj komori zadana je temperatura od 23° C. Kod NEFZ ciklusa temperatura je iznosila 20 - 30° C. Kompletan WLTP ciklus vožnje traje otprilike 30 minuta. Za razliku od toga NEFZ ciklus trajao je svega 20 minuta. I sama dionica se i više nego udvostručila, s 11 na 23 kilometra. Za razliku od NEFZ ciklusa kod WLTP ciklusa u obzir se uzima i individualna dodatna oprema, koja mijenja masu vozila, aerodinamična svojstva i potrošnju struje u mirovanju. Dodatna oprema koja troši struju kao što su klima-uređaj ili grijanje sjedala i dalje je isključena iz ispitnog postupka.

Vozila prikazana na ovim stranicama mogu se prema pojedinim detaljima razlikovati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, preporučene cijene uključujući PDV i poseban porez na motorna vozila. U rijetkim slučajevima postoji mogućnost da cijene nisu aktualne. Molimo kontaktirajte Vašeg trgovca za detaljnu kalkulaciju cijene. Zadržavamo pravo promjena u modelima, konstrukciji, opremi, tehničkim podacima, cijenama. Prikazana vozila moguće je uz nadoplatu dobiti sa dodatnom opremom. Molimo Vas informirajte se prije zaključivanja ugovora o dodatnoj i serijskoj opremi kao i o točnoj cijeni vozila. Da bismo poboljšali čitljivost tekstova, odabrali smo muški ili ženski oblik osobnih riječi. To ni na koji način ne podrazumijeva diskriminaciju suprotnog spola. Hvala na razumijevanju.

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik

Novi standardi za vrijednosti potrošnje.

Bliže realnoj potrošnji: Novi standardi za vrijednosti potrošnje.

Od 1. rujna 2017. godine, za sva nova vozila s novim homologacijskim tipnim odobrenjima primjenjuje se postupak mjerenja emisija CO2 i potrošnje goriva prema World Harmonised Light Vehicle Test Procedure - WLTP (Globalno usklađen ispitni postupak za osobna i laka gospodarska vozila), koji je realniji ispitni postupak, te daje preciznije podatke o potrošnji goriva i emisija CO2. Od 1. siječnja 2021. godine WLTP je kod svih putničkih vozila isključivi ispitni postupak određivanja emisije CO2 i potrošnje goriva. Iznos Posebnog poreza na motorna vozila u dijelu u kojem se izračunava ovisno o emisiji CO2 konkretnog vozila, te time i ukupna cijena vozila, obračunavaju se isključivo prema WLTP protokolu.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim