Kvarovi obično nastaju iznenada i neočekivano i mogu itekako biti stresni. Kako biste čim prije mogli nastaviti vožnju, jednostavno upotrijebite i aktivirajte poziv za pomoć na cesti u svom vozilu pritiskom na gumb, nakon čega će se podaci o položaju i vozilu proslijediti dežurnoj službi marke Volkswagen. Odmah potom kontaktirat će vas zaposlenik kako bi se utvrdio uzrok kvara. A ako se problem ne može riješiti, mobilni servis već je na putu.
Za korištenje usluga We Connect potreban vam je Volkswagen ID korisnički račun, a
za prijavu na We Connect Start vam trebaju korisničko ime i lozinka. Osim toga, s
tvrtkom Volkswagen AG morate online zaključiti odvojeni ugovor za We Connect Start.
Nakon primopredaje vozila imate 90 dana vremena kako biste registrirali vozilo
pomoću We Connect ID. aplikacije i koristili usluge aplikacije We Connect za cijelo
vrijeme ugovorenog besplatnog vremena trajanja. Korištenje mobilnih online usluga
aplikacije We Connect Start omogućava se preko integrirane internetske veze. S tim
povezane troškove podataka koji su nastali u Europi snosi Volkswagen AG u okviru
pokrivenosti mreže.
Za korištenje besplatne We Connect ID. aplikacije potreban vam je pametni telefon s
odgovarajućim iOS ili android operativnim sustavom te SIM kartica s opcijom za
podatke s postojećim ugovorom ili ugovorom s mobilnim operaterom koji se mora
zaključiti između vas i pružatelja usluge mobilne telefonije. Dostupnost
pojedinačnih usluga opisanih u paketima može se razlikovati od zemlje do zemlje.
Usluge su dostupne za pojedinačno dogovoreno vrijeme trajanja ugovora i mogu
tijekom vremena trajanja ugovora podlijegati promjenama u pogledu sadržaja.
Detaljnije informacije možete dobiti na www.connect.volkswagen-we.com i kod
odabranog ovlaštenog partnera Volkswagen Gospodarskih vozila. Informacije o
tarifama za mobilnu telefoniju potražite kod svojeg mobilnog operatera.